۲۵ هزار تعرفه در حوزه انتخابیه دهلران مصرف شده است

رئیس حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره گفت: تا ساعت ۱۴ امروز حدود ۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است.

«مجید عسگری» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران با بیان این مطلب، اظهار کرد: کمتر از ۴ ساعت دیگر به پایان رای گیر زمان باقی مانده است و انتظار می رود مردم شریف این حوزه با رعایت  پروتکل های بهداشتی  رای خود را وارد صندوق نمایند.

 

عسگری  تصریح کرد:  خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران در کمال آرامش در حال برگزاری است.

 

 وی ضمن دعوت مردم  برای  حضور پرشور در انتخابات، ابراز کرد: انتطار می رود همچون دوره های قبل مردم فهیم و همیشه در صحنه  این حوزه  حضور حداکثری داشته باشند.

 

فرماندار دهلران گفت: 207 شعبه شامل 141 شعبه ثابت شهری و روستایی و 66 شعبه سیار شهری و روستایی در ۴ شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر، بدره و بخش های تابعه مستقر خواهند شد.

 

رئیس حوزه انتخابیه دهلران یادآور شد: شهروندان هرگونه تخلف در بحث انتخابات را به صورت مستند در اختیار ستاد انتخابات، یا هیئت های نظارت و بازرسی قرار دهند تا با متخلفین برخورد جدی شود.

 

گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان بهزاد علیزاده و صادق کرمی در دور دوم با هم رقابت می کنند.

کد خبر 970414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha