ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش معدن اولویت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش های معدن و شیلات به عنوان اولویت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تبدیل شده است.

«علیرضا راشکی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: می دانید که عمده ترین مشکلی که در استان محرومی همچون سیستان و بلوچستان وجود دارد و سبب  محرومیت های امکاناتی و فقر مادی و فرهنگی می شود، عدم اشتغال به موقع است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ستاد به عنوان محوری ترین کاری که در استان سیستان و بلوچستان دنبال می کند اشتغال را با جدیت پی گیر است.

 

راشکی به تمرکز بر اشتغال در روستاها اشاره کرد و عنوان داشت: رونق اشتغال در روستاها به منظور ماندگاری روستائیان و مهاجرت معکوس است.

 

 وی افزود: با دادن تسهیلات و پی گیری اشتغال مردم در حوزه روستایی،  در مشاغلی که مورد علاقه و سنت روستائیان بوده رونق ایجاد کرده ایم.

 

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ستاد یک تسهیل گر است و به دنبال تصدی گری نیست، ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش های معدن، شیلات و داروهای گیاهی به اولویت  اول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تبدیل شده است.

کد خبر 973056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha