اطعام ۱۲۰۰ نفری همزمان با ایام فاطمیه در تبریز

مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) منطقه عباسی تبریز، با کمک خیرین در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) طرح اطعام فاطمیه را با طبخ و توزیع۱۲۰۰ پرس غذای گرم اجرا خواهد کرد.

«حمیده شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح اطعام فاطمیه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به همت مرکز نیکوکاری یاران امام زمان (عج) تبریز،اطعام فاطمیه ۱۲۰۰نفری برای اولین سال پخت و در بین خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

مدیرمرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) منطقه عباسی تبریز افزود: خیرین و علاقه‌مندان می توانند با مشارکت خود در این طرح در ایام فاطمیه احسان و نذری های خود را از طریق این مرکز به نیازمندان برسانند.

وی ادامه داد: شماره حساب این مرکز نیکوکاری نزد بانک ملی به شماره ۸۸۰۷۱۴۱۱۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۶۷۷۶ برای واریز کمک های نقدی مردم نوعدوست و خیر معرفی می شود.

گفتنی است، خیرین و افراد نیکوکار می توانندعلاوه بر مشارکت نقدی، هدایای غیر نقدی خود را به مرکز نیکوکاری یاران امام زمان (عج) به آدرس آذربایجان شرقی- تبریز - خیابان عباسی- ایستگاه حاج هاشم مسجد آیت الله دوزدوزانی تحویل دهند.

همچنین شماره تلفن تماس خادمین مرکز ۰۹۱۴۱۰۶۹۴۲۳و  ۰۹۱۴۴۰۳۰۱۵۵ آماده پاسخگویی به هرگونه سؤالات و دریافت هرگونه پیشنهادات مردمی است.      

 

کد خبر 1008950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha