استقبال ‌کم‌نظیر از سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز

دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی تبریز از استقبال بی‌نظیر شاعران کشور از این سوگواره خبر داد.

«حسین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با انتشار فراخوان سوگواره، استقبال شاعران آئینی کشور از این رویداد فرهنگی آغاز شد و تا کنون آثار کثیری از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده است که نشان از دلدادگی اهل ادب به مکتب نورانی تشیع دارد.

دبیر اجرائی چهارمین سوگواره ملی شعر و مرثیه فاطمی ادامه داد: اعضای هیات داوران این سوگواره آقایان سعید بیابانکی، دکتر اسماعیل امینی و دکتر سید قاسم ناظمی از اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور هستند که که با حضور خود رونق دوچندانی به این رویداد ملی بخشیدند. 

وی افزود: دکتر علی‌اصغر شعردوست، نماینده ادوار مجلس، ادیب و سفیر اسبق ایران در کشور تاجیکستان دبیر علمی این دوره از سوگواره است که زحمت زیادی برای این برنامه متحمل شده‌اند. 

باهر تصریح کرد: کار ضبط، تهیه و تولید کلیپ‌ها و سخنرانی‌های این برنامه ادامه دارد و تا کنون بیش از ۵۰ قسمت از این ویژه برنامه تولید شده است.

وی با اشاره به زمان اختتامیه این سوگواره اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ایام کرونایی کشور و پایبندی ستاد سوگواره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه اختتامیه به صورت مجازی و با حضور میهمانان و چهره‌های برجسته حوزه شعر و مرثیه برگزار خواهد شد. 

دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی تبریز صریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه برگزار خواهد شد اما پخش همزمان از  اینستاگرام گروه فرهنگی مذهبی آئینه و همچنین صفحات و کانال‌های فرهنگی و مذهبی در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره خواهد بود.

کد خبر 1010768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha