آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت محض از رهبری و ولایت فقیه بوده است

آل هاشم با بیان این‌که رشادت ها و دلاوری های رزمندگان آذربایجان در آزادسازی سوسنگرد فراموش‌نشدنی است، گفت: آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت محض از رهبری و ولایت فقیه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم»‌ امروز در آیین گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد یکی از فرازهای مهم و نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که رشادت ها و دلاوری های رزمندگان آذربایجان در آزادسازی سوسنگرد فراموش‌نشدنی است، خاطرنشان کرد: آزادسازی سوسنگرد اوج تبعیت محض از رهبری و ولایت فقیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی عملیات آزادسازی سوسنگرد تمامی رزمندگان در قالب نیروهای بسیجی، ارتشی، سپاهی، ژاندارمری، عشایر و نیروهای مردمی در کنار یکدیگر برای دفاع از شهر ایستادگی کردند.

آل هاشم با بیان اینکه شهر سوسنگرد برای ایران در دوران جنگ کلیدی بود، گفت: اگر دشمن این شهر را تصرف می کرد، حمیدیه سقوط می کرد و سپس اهواز در آستانه اشغال قرار می گرفت که در این صورت خوزستان سقوط می کرد.

امام جمعه تبریز یادآور شد: یکی از فرماندهان عراقی بر دلاوری و شجاعت شهید تجلایی در آزادسازی سوسنگرد اشاره کرده و عنوان می کند؛ سوسنگرد به رهبری و فرماندهی یک آذربایجانی آزاد شد.

همچنین سردار عباسقلیزاده، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در سخنانی با یادآوری رشادت های رزمندگان آذربایجان در آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: نقش رهبری و ولایت فقیه در توفیقات جنگ تحمیلی غیرقابل کتمان است.

کد خبر 1117435

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha