پیام مسئولان اردکان برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت

امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اردکان در پیام مشترکی از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان برای حضور در برنامه استقبال و سخنرانی رئیس جمهور محترم، دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اردکان در پیام مشترکی از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان برای حضور در برنامه استقبال و سخنرانی رئیس جمهور محترم، دعوت کردند.

 

متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به لطف پروردگار، فرصتی مهیا شد تا استان یزد برای دومین بار پذیرای رئیس جمهور انقلابی و مردمی باشد و بار دیگر با استقبالی با شکوه از دولت‌مردان و مسئولین، علاقه‌مندی و پایبندی خود را به نظام، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به اثبات برسانیم.

اکنون که در آستانه این سفر قرار گرفته‌ایم، با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و با نهایت مهمان‌نوازی، از همه اقشار مختلف مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستان اردکان دعوت می‌نمائیم، ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه در محل میدان امیرچخماق یزد، با حضور پرشور و گسترده خود، با نظام و انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

امید آن داریم این سفر و این حضور، مایه عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، استان یزد و شهرستان اردکان، در راستای توسعه و پیشرفت امور باشد. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 

کد خبر 1246081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha