178 مسجد برای 110 هزار شهروند شهرستان نور!

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور از اقامه نماز جماعت در 30 مسجد شهرستان نور از 178 مسجد موجود گفت: این شهرستان 110 هزار نفر جمعیت دارد که تعداد مساجد موجود برای این جمعیت کافی نیست.

حجت الاسلام عبدالله ولی نژاد، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به اینکه از مجموع 178 مسجد موجود در این شهر تعداد اندکی از مساجد از حضور روحانی بهره مند هستند به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر در حدود 30 مسجد این شهرستان نماز جماعت با حضور امام جماعت اقامه می شود.

 

وی گفت: شهرستان نور 110 هزار نفر جمعیت دارد که تعداد مساجد موجود در آن نسبت به تعداد جمعیت شهرستان، تعداد بسیار کمی است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور افزود: به بسیاری از مساجد این شهرستان به اندازه کافی رسیدگی نمی شود و حدود 60 درصد از آنها نیز نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی رمضانی، سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه حدود 180 روستا در این شهرستان وجود دارد، گفت: تقریباً در همه روستاهای شهرستان نور مسجد احداث شده است که از این تعداد در 25 مسجد، نماز با حضور ائمه جماعات اقامه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در تمام مساجد شهری این شهرستان، نماز جماعت اقامه می شود اما در 15 مسجد امام جماعت حضور دارد.

پایان پیام/
 

کد خبر 136935

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha