دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وارد اردبیل شد

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز(20 اسفند) وارد استان اردبیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و جواد عبادی، مدیر کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های مساجد کشور دقایقی پیش وارد فرودگاه اردبیل شده و از سوی نادر سقاء مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، روحانیون، علما و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مورد استقبال گرم و پرشور قرار گرفتند.


گفتنی است؛ دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به استان اردبیل سفر کرده است که بعد از زیارت مزار مطهر شهدای گمنام، اقامه نماز جماعت و افتتاح نمایشگاه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری استان در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد.


لازم به ذکر است، شرکت در جلسه هیئت نظارت، شرکت در برنامه صدا و سیما، نشست صمیمی با همکاران دبیرخانه استانی، بازدید از چند کانون فرهنگی هنری استان، حضور در جمع خبرنگاران و شرکت در جلسه شورای فرهنگی شهرستان سرعین از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای مشاور وزیر و هیئت همراه وی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 351810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha