بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن، مخترع قرآنی می شود

خبرگزاری شبستان:علاقه مندان می توانند با حضور در غرفه ایده‌های قرآنی دیجیتالی نمایشگاه قرآن و ثبت طرح خود مخترع یک محصول قرآنی شوند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مدت برپایی این رویداد مذهبی و فرهنگی همواره با استقبال بازدیدکنندگان روبرو بوده است.
فعالیت و حضور رسانه های دیجیتال در حوزه فرهنگ، بویژه فرهنگ قرآنی و مذهبی در کشور با استقبال گسترده مواجه شده و فعالان این حوزه در پرتو نور قرآن توانسته اند در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی گام های موفقیت آمیز بسیاری بردارند.

بخش رسانه های دیجیتال با هدف افزایش سطح آگاهی های عموم مردم در زمینه فرهنگ قرآنی با استفاده از رسانه های دیجیتال، معرفی مجموعه فعالیت های رسانه های دیجیتال در حوزه قرآن و عترت و نیز رشد، توسعه و حمایت از محصولات رسانه های دیجیتال حوزه قرآن و عترت، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور دارد.
معرفی نرم افزارهای رسانه ای حوزه قرآن و عترت، معرفی برنامه های کاربردی رسانه های هوشمند و همراه حوزه قرآن و عترت و همچنین معرفی بازی، سرگرمی و نرم افزارهای کودک و نوجوان در حوزه قرآن و عترت ازجمله برنامه های این بخش است.

یکی از قسمت های جالب در بخش رسانه های دیجیتال غرفه ایده‌های قرآنی دیجیتالی است که از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن دعوت می‌کند تا ایده‌های خود را با قلم الکترونیکی ثبت کنند. کارشناسان پس از بازدید این ایده‌ها آنها را در قالب نرم‌افزار تولید کرده و فرد به عنوان یک مخترع قرآنی معرفی می‌شود. همچنین به ایده‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.همچنین از دیگر دستاوردهای این غرفه معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی قرآنی جهان است.

بنابراین گزارش امسال برای نخستین‌بار جشنواره وبلاگ‌نویسی در نمایشگاه برگزار می‌شود و وبلاگ نویسان فعال تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند وبلاگ‌های خود را با مضامین قرآنی به روز کنند.

همچنین در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال در این دوره شاهد برگزاری کارگاه نقاشی به صورت آنلاین، نشست‌هایی با موضوعات قرآنی در فضای مجازی، معرفی نرم‌افزارهای فاخر قرآنی هستیم.

گفتنی است در نمایشگاه امسال کمیته ای با عنوان کودک و نوجوان وجود دارد که در قالب های مختلف اقدام به برگزاری برنامه برای این رده سنی می کند که البته به نظر می رسد نیاز است تا نسبت به عمیق تر شدن رویکرد و فعالیت این کمیته در آینده برنامه ریزی مناسب تری صورت گیرد. بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 3 تا 23 تیر (26 شعبان تا 16 رمضان) از ساعت 18 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 382907

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha