زندگی به سبک قرآنی را در نمایشگاه قرآن بیاموزید

خبرگزاری شبستان: مجموعه کتاب 10 جلدی سبک زندگی قرآنی چاپ شده در انتشارات ندای ملکوت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن ارائه شده است.

خانم تقدیری، مدیرغرفه ندای ملکوت بخش فروش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این کتاب آموزش زندگی به سبک قرآنی از ازدواج تا اشتغال و کار آفرینی است، اظهارداشت: این مجوعه کتاب در دو جلد با عناوین؛ ازدواج، خانواده، مسائل تربیت کودک ، احترام به والدین ، کودکان یتیم ، کمک به بیمار ، هدیه در اسلام ، انفاق و بخشش ، مشارکت اجتماعی و اشتغال و کارآفرینی عرضه شده است.


وی با اشاره به اینکه این مجموعه کتاب ها با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است، افزود: تهیه و تدوین این کتب کاری از گروه مطالعاتی موسسه ندای ملکوت (میثم طاهرآبادی، علی روایی ، علیرضا احمدی، مهرناز رسول زاده، سید علی موسوی) است و در قطع خشتی به چاپ رسیده است.


تقدیری با اشاره به اینکه این مجموعه کتب در 10000 نسخه به چاپ رسیده است، تصریح کرد: مجموعه کتاب های 10 جلدی سبک زندگی قرآنی به سبکی بسیار کاربردی ، آموزنده و جذاب ویژه خانواده ها و زوج های جوان در موضوعات کاملا کاربردی برای داشتن یک زندگی قرآنی گردآوری شده است.


پایان پیام/

کد خبر 383776

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha