اعلام محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در اراک

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهور استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی نمازعید سعید فطر در کلانشهر اراک را اعلام کرد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی، رئیس پلیس راهور استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، ضمن تبرک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به محدودیت های ترافیکی برای برگزاری نماز این عید سعید اشاره کرد و گفت: این محدودیت های ترافیکی به منظور رفاه حال نمازگزران اجرا می شود.


وی با اشاره به اینکه این محدودیت ها از ساعت 5 صبح فردا در اراک اعمال می شود، افزود: تردد وسایط نقلیه در مسیرهای پرتردد، حضور نمازگزاران ممنوع است.


سرهنگ امیدی اضافه کرد: در روز عید سعید فطر محدودیت ترافیکی از میدان 7 تیر تا میدان شهدا و از ابتدای مسجد سیدها تا خیابان سبحانی برقرار می شود و تردد کلیه وسایط نقلیه روز عید فطر در معابر ذکر شده ممنوع است.
 


رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای بیت المقدس، اضافه کرد: محدودیت ترافیکی در اطراف مصلای بیت المقدس اراک نیز اجرا می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: محدودیت مسیرهای منتهی به مصلی بیت المقدس اراک نیز در صورت بار ترافیکی بصورت مقطعی خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: امید است با همکاری مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی با نیروهای پلیس بتوانیم به نمازگزاران خدمت رسانی کرده تا مشکل تردد برای بجا آوردن این فریضه الهی را نداشته باشیم. 


پایان پیام/
 

کد خبر 389712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha