فناوري های دنيا نمي تواند جاي خود را با كتاب معاوضه كند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان لنده گفت: پيشرفت هاي تكنولوژي و فناوري دنيا به هيچ وجه نمي تواند جاي خود را با كتاب معاوضه كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادي، فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان لنده امروز (23 شهریور) در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي و كميته نهضت مطالعه مفيد این شهرستان، گفت: هنر، ذوق و شوقي كه در نوشتن يك كتاب به كار رفته است برگرفته از تراوشات ذهني و فكري است كه جهان در حال بهره بردن از آن هستند.

وی افزود: پيشرفت هاي تكنولوژي و فناوري دنيا به هيچ وجه نمي تواند جاي خود را با كتاب معاوضه كند.

مرادی تصريح كرد: عشق و علاقه خوانندگان به كتاب يك نعمت الهي است كه هيچ گاه از آن كم نخواهد شد.

فرماندار شهرستان لنده اظهار داشت: در احاديث و روايات علوم ديني توصيه هاي فراواني جهت مطالعه كتاب و ترويج فرهنگ مطالعه آمده است كه قرآن را مي توان نمونه كامل و جامع معجزه پيامبرگرامي اسلام (ص) خواند.

مرادي در ادامه عنوان کرد: كتاب به عنوان يك سبد كالاي اساسي در زندگي روز مره همه نقش بسته است كه بايد نهايت استفاده را از آن ببريم.

وي اذعان كرد: نواقصات و مشكلات سد راه نويسندگان و مطالعه كنندگان  بايد برطرف شود تا شاهد نهضت مطالعه مفيد در جامعه باشيم.

رئيس شوراي اداري شهرستان لنده يادآور شد: هجمه هاي فرهنگي دشمنان را بايد با شناخت و مطالعه صحيح و دقيق پاسخ داد.

مرادي گفت: آمار يكي از اساسي ترين راه ها براي برنامه ريزي كلان در هركاري است و آمار غير شفاف باعث فاصله گرفتن از واقعيت ها خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 401826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha