مسئولان مشکل آب را در یزد جدی بگیرند/ کشتار مردم بی‌دفاع یمن توسط آل سعود، نقض آشکار حقوق بشر است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به ادامه حملات عربستان به مردم بی‌دفاع یمن گفت: کشتار مردم بی‌دفاع یمن، توسط آل سعود نقض آشکار حقوق بشر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد امروز (۲۸فروردین)‌ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش گفت: ارتش بعد از انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) همراه با تغییراتی همراه شد که دوش به دوش مردم مسیر پیشرفت را طی کرد و با تبعیت از ولایت فقیه و حضور همه جانبه در تمامی صحنه‌ها آمادگی خود را برای دفاع ازاسلام و انقلاب نشان داد و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

 

وی همچنین با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به فرمان امام خمینی (ره) افزود: امروز تمامی نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش بسیج با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستاده‌اند به نحوی که پشت دشمن از این پیشرفت‌های روز افزود به لرزه در آمده است.

 

امام جمعه یزد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: ما در بحث منطقی توانستیم پیشرفت‌های هسته‌ای را به دست جوانان خود بدست آوریم ولی امروز غربی‌ها ما به نحوی صحبت می‌کنند که انگار ما بدهکار به آن‌ها هستیم.

 

ناصری تصریح کرد: غربی‌ها خود دارای سلاح‌های هسته‌ای متفاوتی هستند اما ما همانطور که بار‌ها بیان کردیم به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده‌ایم که فتوای مقام معظم رهبری نیز بیانگر این امر می‌باشد اما کشاندن به کنگره آمریکا و شورای امنیت برای چیست؟!

 

‌وی همچنین خطاب به عربستان سعودی ادامه داد: آیا شما مسلمانید، درکجای اسلام آمده و کی پیامبری که ادعای مسلمانی‌اش را می‌کنید، گفته است برسرمردم بمب بریزید، شما ما را درجشن برای میلاد رسول اکرم (ص) به بدعت متهم می‌کنند آیا براستی بمباران کردن مردم بی‌گناه بدعت دراسلام نیست؟!

 

وی با اشاره به مسئله آب در استان یزد، اظهار داشت: مسئولان ما در مسئله آب پیگیری‌های لازم را داشته باشند و تا تابستان نرسیده و مردم در بحران قرار نگرفته‌اند، موضوع را جدی بگیرند.


ناصری تصریح کرد: صدا و سیما از ۱۰ استان به عنوان استان‌های کم آب یاد می‌کند و هیچ نامی از یزد نمی‌برد در حالی که یزد از مشکل‌دار‌ترین استان‌ها در این زمینه است، مسئولان نیز واکنشی نشان نمی‌دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 451734

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha