مسئولان به بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بیشتر توجه کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در اسلام گفت: مسئولین به بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (19 تیر) در خطبه های نماز جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی(ع) گفت: شب های قدر فرصت مناسبی برای خودسازی معنوی بود.

وی افزود: امام(ره) با اتکا به توانایی خود مقابل دشمنان ایستاد و تا جایی پیشرفت که امروز استکبار از جمهوری اسلامی رعب و وحشت دارد و از هر ابزاری برای جلوگیری از انقلاب اسلامی استفاده می کند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز ما نباید به رفع تحریم ها امید داشته باشیم زیرا استکبار می داند که اگر تحریم ها از جمهوری اسلامی برداشته شودکسی نمی تواند جلودار این انقلاب شود و در این راستا با تسفاده از تمامی ابزارها از جمله دلارهای عربستان سعی بر جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی دارند.

ناصری تصریح کرد: ما باید از تمام توانایی خود برای حفظ انقلاب و غیرت دینی خود استفاده کنیم و با استفاده از توانایی های داخلی و دانشمندان تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم امروز در کشور اسلامی توجه به بحث عفاف و حجاب است و ما نیز اگر معتقد به اسلام و دین داریم باید به آن توجه کنیم و به همه دستورات قرآن و پیامبر توجه کنیم زیرا قرآن و روایات بارها بدان تاکید کرده اند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: امروز خواسته اروپایی ها استفاده از زن به عنوان ابزار است اما در مقابل اسلام به زن اهمیت والایی داده است و از وی به عنوان رکنی در کنار شوهر و جامعه یاد می کند.

ناصری تصریح کرد: متاسفانه بی حجابی و کم حجابی امروز در کشور رو به افزایش است و در استان یزد نیز این پدیده را مشاهده می کنیم و با توجه به این که امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه وجود ندارد جامعه به سمت فساد کشیده می شود.

وی در پایان گفت: ما از مسئولین و جامعه درخواست داریم، بیشتر به بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 471581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha