عرضه مجموعه 8 جلدی «عنصر شجاعت» پیرامون شجاعت سیدالشهدا و یاران

مجموعه 8 جلدی «عنصر شجاعت» پیرامون شجاعت سیدالشهدا و یاران اثر مرحوم آیت‌الله حاج میرزاخلیل کمره‌ای با موضوع شرح واقعه عاشورا برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب «عنصر شجاعت» (یا هفتاد و دو تن و یک تن) اثر مرحوم آیت‌الله حاج میرزاخلیل کمره‌ای با موضوع شرح واقعه عاشورا از زمان کودکی تا شهادت امام حسین(ع) است.

بنا به این گزارش این مجموعه که برای اولین بار در بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن عرضه می شود به همت موسسه فرهنگی «دارالمعارف الشیعی» منتشر شده است.

بنابر گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم، جلد اول تا سوم کتاب «عنصر شهادت» به معرفی و بررسی زندگانی اصحاب سیدالشهدا(ع) می پردازد و جلد چهارم تحت عنوان «مسلم ابن عقیل و اسرار کوفه» به بررسی جریان مسلم و بی وفایی کوفیان اختصاص دارد.

همچنین جلد پنجم این کتاب «سیدالشهدا(ع) ولادت و رسالت» نام دارد که به بررسی جریان ولادت جضرت می پردازد و جلد ششم با عنوان «سید­الشهدا(ع) و دوران کودکی» دوران کودکی امام حسین را واکاوی می کند. 

«سیدالشهدا(ع) در دامان نبوت» عنوان جلد هفتم این مجموعه است و جلد هشتم با نام «فهارس» فهرست کتاب‌های مرتبط با موضوع عاشورا را در بر دارد.

شایان ذکر است بخش حوزوی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در طبقه زیرین مصلای تهران واقع است.

پایان پیام/

کد خبر 60195

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha