حل شدن موضوع آب نیازمند فضای همدلی در بین استان ها و کشور است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به بحران آب در سطح کشور گفت: حل شدن موضوع آب نیازمند فضای همدلی در بین استان ها و کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد شب گذشته (10 اردیبهشت) در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان یزد با مسئولان حوزه آب و آب رسانی استان یزد بیان کرد: بحث مدیریت مصرف به عنوان اولویت ما است که با مشارکت دستگاه ها و همکاری رسانه ها بایستی به خوبی فعالیت داشته باشیم.

 

وی افزود: ما در ارتباط با مساله آب نیازمند فضای همدلی بین مسئولان استان و استان های همجوار و مردم در استان هستیم که امیدواریم گفتمان مشترکی در کشور برای پرداختن به این موضوع بوجود بیاید.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما در راستای حل بحران آب برنامه ریزی های متعددی داشته ایم که در اولویت نیز مصرف بهینه آب و مدیریت آن است و در این راستا نیز مردم همکاری لازم را تاکنون داشته اند.

 

طالبی ادامه داد: با توجه به کمبود بارش های آسمانی به نوعی مردم باید بیشتر توجه داشته باشند و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی این خشکسالی ها را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 702772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha