جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان:

یعقوب نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از پذیرش واجدین شرایط سرباز مربی در این اداره کل خبر داد و گفت: تعدا دسهمیه استان در این دوره 11 نفر می باشد.

وی ادامه داد: از این تعداد شش سهمیه سرباز مربی برای مقطع کارشناسی، و پنج سهمیه برای مقطع کارشناسی ارشد اختصاص یافته است و متقاضیان امر یه سرباز مربی می توانند از طریق سامانه مشمولان سربازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس الکترونیکی www.portaltvto.com ثبت نام کنند.

نماینده در این راستا با اظهار بر این‌که این سامانه تا مورخه 97/03/13 فعال می باشد، ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در صدد است در رشته های جوشکاری، صنایع خودرو، ماشین آلات کشاورزی، برق، عمران، کشاورزی، مکاترونیک و صنایع چوب، مربی جذب نماید و در این راستا متقاضیان امر یه سربازی که تاریخ اعزام آنان 97/06/01 می باشد، جهت انجام خدمت سربازی می توانند در پادگان ها و مراكز آموزشي به صورت امریه، اجرای وظیفه کنند. 

وی مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک را 97/03/13 اعلام کرد و گفت: آزمون الکترونیکی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و در صورت قبولی آنان در این آزمون، متقاضیان حایز شرایط و دعوت شده برای مصاحبه تخصصی، آزمون عملی، انجام مراحل اداری و گزینش، به عنوان سرباز مربی در این اداره کل جذب خواهند شد.

کد خبر 708290

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha