برگزاری  دوره جذب و تربیت معلم دینی در تبریز

خبرگزاری شبستان: نخستین دوره جذب و تربیت معلم و مربی نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نخستین دوره جذب، تربیت معلم و مربی همزمان با استان‌های مختلف کشور، در فصل تابستان به همت مؤسسه بینش مطهر، مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان برگزار خواهد شد.

این دوره با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید مطهری(ره) ویژه آقایان و بانوان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته ها و طلاب علوم دینی است که هیچ محدودیتی در پذیرش وجود ندارد.

بنابر این گزارش، شرکت‌کنندگان در دوره بعد از گذراندن کلاس‌های تخصصی، به مدارس متقاضی معرفی شده و اندیشه جویان واجد شرایط به عنوان استاد حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.

دوره های آموزشی، عقاید اسلامی و معرفت دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد مطهری(ره) برای تمام مقاطع علمی و سنی پیش بینی شده است که به عنوان دوره ضمن خدمت برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان رسمی محسوب می شود.

گفتنی است، کلاس های این دوره از ۳۱ خرداد سالجاری آغاز و به مدت ۱۲ هفته برگزار می شود، آخرین مهلت نام‌نویسی علاقمندان برای شرکت در دوره تا تاریخ 27 ماه جاری است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.bineshemotahar.ir و یا www.tarbiateslami.com برای نام نویسی اقدام کنند.

کد خبر 707711

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha