اساتید دانشگاه آزاد تبریز با سیره ائمه اطهار آشنا می‌شوند

خبرگزاری شبستان: ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از برگزاری کارگاه‌های آشنایی با سیره اهل بیت عصمت و طهارت ویژه اساتید داتشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سعید وحیدی‌مهر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز امروز در جلسه هیأت رئیسه واحد تبریز اظهار داشت: رؤسای واحدها مسئولیت تمام بخش‌ها از جمله فرهنگی را بر عهده دارند و باید در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به امور فرهنگی بپردازند.

وی ریشه تمام مشکلات را از ناحیه فرهنگ دانست و افزود: برای کار و مسئولیت فرهنگی باید انگیزه خود را قوی کنیم، چراکه هرچه این انگیزه تقویت شود، تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت چون با جان و دل انجام می‌شود؛ گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی‌ترین فعالیت‌های فردی تا جدی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی کشیده شده و باید برای ورود به این عرصه مدیریت راهبردی، مداوم و کارآمد وجود داشته باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در توصیف فرائض قرآن کریم بیان کرد: قرآن کریم مقدس‌ترین کتاب بی‌بدیل زندگی بشر تا قیامت است که سرتاسر آیات نورانی‌اش هدایت نوع بشر به دست نایافتنی‌ترین منازل تعالی انسان، این گل سرسبد آفرینش پروردگار رحمان و رحیم است.

وی برگزاری کارگاه و آزمون هفتمین دوره طرح قرآنی فرهنگی تفسیر سوره نور در سالن استاد شهریار، دانشکده‌های کشاورزی، دامپزشکی، پزشکی و بیمارستان امام سجاد(ع) و برگزاری آزمون کارگاه امام صادق(ع) شناسی و آزمون کارگاه امام حسن عسگری(ع) ویژه استادان و کارکنان و کارگاه آموزش قرآن کریم ویژه کارکنان را از برنامه های اجراشده فرهنگی در این دانشگاه نام برد.

کد خبر 712062

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha