فعالیت ۷۰ دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان در سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: موسوی از فعالیت ۷۰ دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۴۰ سال از عمر فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران سپری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ محمدصادق موسوی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران امروز در اختتامیه دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستایی و عشایری کلیبر، اظهار داشت: جشنواره‌ای که با محوریت زندگی روستایی و عشایری در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود نقطه عطفی در شناساندن ظرفیت‌ها و قابلیت این اقشار تولیدکننده است.

وی، حفظ فرهنگ جامعه روستایی و عشایری را یکی از نکات مهم دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستایی و عشایری کلیبر عنوان کرد و گفت: همه باید از فرهنگ، قومیت‌ها و زبان‌ها دفاع و آن را حفظ کنیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، با بیان این‌که جشنواره‌های فرهنگی و هنری می‌تواند در حفظ فرهنگ قومیت‌های ایران‌زمین کمک بسیاری کند، گفت: برخی از آثار رسیده به دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستایی و عشایری کلیبر واقعاً تحسین‌برانگیز بود.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره فرصتی شد تا با توانایی‌ها و استعدادهای هنرمندان فیلم‌ساز آشنا شویم و امیدواریم با استمرار این جشنواره شاهد پربار شدن جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستایی و عشایری کلیبر باشیم.

موسوی از فعالیت ۷۰ دفتر نمایندگی انجمن سینمای جوانان در سراسر کشور خبر داد، تصریح کرد: ۴۰ سال از عمر فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران سپری می‌شود و هر ساله کلاس‌های آموزشی نیز برای بهبود تولیدات فیلم کوتاه برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، با بیان این‌که معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه با عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آبان ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود، افزود: بدون وقفه به تولیدات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای و هنرجویی می‌پردازیم.

کد خبر 712238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha