حل مشکلات جامعه در گرو وحدت و انسجام است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: همانطور که ملت با وحدت توانستند بر تهاجم دشمن متجاوز فائق آیند؛ امروز نیز حل مشکلات جامعه در گرو همان وحدت و انسجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز امروز در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان این‌که اهداف دشمن از تحمیل جنگ ۸ ساله براندازی نظام بوده است، اظهار داشت: همانطور که ملت با وحدت توانستند بر تهاجم دشمن متجاوز فائق آیند؛ امروز نیز حل مشکلات جامعه در گرو همان وحدت و انسجام است.

وی با اشاره به این‌که دشمنان به دنبال تفرقه میان مردم و مسؤ<لان هستند، خاطرنشان کرد: اگر امروز هم نیز مانند دوران دفاع مقدس وحدت کلمه داشته باشیم؛ دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهیم گذاشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بازگویی خاطرات جنگد را لازمه زنده نگه داشتن روزهای ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دانست و افزود: روزهای سخت جنگ تحمیلی یادآور رشادت هایی است که جوانان پاکباخته این سرزمین بدور مسائل سیاسی، جناحی، مادی و گروهی برای یک هدف هم قسم شده بودند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر آشناسازی نسل جدید با آموزه های دفاع مقدس و ترویج روحیه شهادت طلبی در بین آنان افزود: برای بقای فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به آیندگان باید هرساله مراسم های این ایام با شکوه و عظمت برگزار شود.

وی گفت: گرامیداشت روزهای دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و بازمانده های جنگ باعث می شود؛ نسل جدید بدانند که چه روزهای تلخ و شیرینی پشت سر گذاشته ایم تا ایران سربلند از چنگال مستکبران و مستبدان باز پس گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه با اتحاد نیروهای مسلح از روزهای سخت با سربلندی عبور کردیم، تصریح کرد: باید همه ساله با برگزاری مراسم های گرامیداشت، جوانان و نوجوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

کد خبر 729805

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha