مدیرکل جدید نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی معرفی شد

همزمان با نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ محمدرضا عیدی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۲۶ فروردین سال ۹۳ سرپرستی اداره کل نوسازی بر عهده من گذاشته شد، گفت: بیش از ۳۰ درصد فضای آموزشی عمر مفید خود را از دست داده و  فقط ۴۰ درصد فضاها مستحکم هستند.

عیدی ادامه داد: جهت رهایی از نگرانی ناایمن بودن مدارس و جلوگیری از اتفاقات احتمالی طبیعی نیاز به همت عالی مسؤولان است، خیران گام‌های بلندی برداشته ولی نیازها به قدری زیاد است که  این میزان حمایت خیران کافی نیست.

وی با اشاره به این‌که طی جشنواره ۱۶ تا ۱۹ خیران استان به اندازه ۱۵ جشنواره قبلی کمک جمع آوری شده است، گفت: در جشنواره امسال بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال کمک شده است.

عیدی افزود: ساخت مدرسه‌ای در اهر در عرض ۳ ماه  و دو پروژه در سهند از اهم طرح‌هاست که بدون موافقت‌نامه و قرارداد یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیربنا، ۱۵ مهرماه تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود.

همچنین پیام صدقی، مدیرکل جدید این سازمان در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: نیروی انسانی بیشترین اثر را در هر سازمانی داشته است، امیدوارم با حضور پربرکت خیران مدرسه‌ساز، همکاری مجدانه در سراسر استان داشته باشیم.

وی رویکرد اصلی خود را اولویت‌دهی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و  استفاده از مشارکت مردمی ایمن‌سازی و توجه به معماری اسلامی و تکنولوژی نوین اعلام کرد و گفت: به دنبال احیای مدارس فرسوده استان خواهیم بود.

کد خبر 730536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha