ایجاد همدلی میان اهالی فرهنگ و فرهنگ رویکرد حوزه هنری است

بلاغی به توان نیروهای کارشناسی و فرهنگی حوزه هنری استان اشاره کرد و گفت: یکرنگی و همگرایی که در میان پرسنل حوزه هنری استان به ویژه بدنه فرهنگی وجود دار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی، سرپرست جدید حوزه هنری استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه اظهار داشت: این سمت آزمون و امتحان الهی برای بنده و همکارانم می باشد و امیدوارم که در نهایت شرمنده شهدا و فرهنگ و هنر نباشم.

وی رویکرد حوزه هنری کشور در سپردن کارها به جوانان را مثب ارزیابی کرد و افزود: در حوزه هنری استان کارهای بسیاری انجام شده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد نقاط قوت ها را تقویت کنیم و نقاط ضعف ها را نیز پوشش دهیم.

وی در ادامه به حضور سید مهدی سیدین نیا در حوزه هنری استان به عنوان سرپرست حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این حضور یکی از درخشان ترین دوره های حوزه هنری استان بود که با مهربانی و آرامش خاص خود فضای خوبی را در اینجا رقم زدند.

بلاغی در خاتمه به توان نیروهای کارشناسی و فرهنگی حوزه هنری استان اشاره نمود و اظهار داشت: یکرنگی و همگرایی که در میان پرسنل حوزه هنری استان به ویژه بدنه فرهنگی وجود دارد بسیار مغتنم بوده  و به کمک این دوستان جایگاه حوزه هنری را همچون گذشته ارتقا می دهیم.

همچنین سیدمهدی سیدین نیا، سرپرست سابق حوزه هنری آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: حوزه هنری فضای خوبی برای کار کردن می باشد چرا که روابط خوب انسانی در آن میان کلرکنان حاکم می باشد.

وی افزود: آذربایجان سابقه ژرف و عمیقی در تاریخ ایران به ویژه تاریخ معاصر این کشوردارد و در نقطه ای قرار گرفته که همیشه مورد هجوم و تاخت و تاز و طمع دشمنان واقع بوده است.

سیدین نیا با بیان این‌که نقش تبریز در این منطقه بسیار حائز اهمیت می باشد، بیان داشت: متاسفانه هنرمندان این منطقه در شرایط کنونی رفت و آمدشان به کشورهای همجوار نظیر ترکیه و جمهوری آذربایجان بیشتر از تهران می باشد و باید حوزه هنری استان کاری کند که هنرمندان به حوزه هنری رفت و آمد داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات سیدمهدی سیدین نیا تقدیر و تشکر به عمل آمد و سیدمحمدحسین بلاغی، به عنوان سرپرست جدید حوزه هنری استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

کد خبر 731955

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha