محور برنامه های ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب است

زارع با اشاره به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: محور کارهای ما، تبیین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» در نشست با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: مساجد، خواستگاه انقلاب اسلامی است و این به عنوان بزرگترین تشکل، برکات زیادی را برای کارهای ما دارد.

وی افزود: ما باید نگاه ویژه ای در خصوص کارگروه متولیان مساجد داشته باشیم که متشکل از اوقاف، بسیج، کانون های مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای سیاست گذاری ائمه جماعات باشد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: محور کارهای ما تبیین دستاوردهای انقلاب است زیرا دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است و ما نیز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی کنیم و از این طریق در مقابل حربه های دشمنان ایستادگی کنیم.

زارع تصریح کرد: ما می توانیم در هر مسجدی ستادی مبتنی بر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم و از این طریق مردم را پای کار بیاوریم.

وی گفت: نگاه حضرت آقا مبتنی بر جذب و مشارکت مردمی در جشن های دهه فجر است که ما می توانیم با ایجاد ستادهایی در مساجد در این زمینه گام برداریم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: ارائه کارنامه بعد از انقلاب یکی از مهمترین کارهای ما است که باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهیم زیرا از این طریق نقاط قوت و ضعف خود را نیز شناسایی می کنیم و برای آینده خود نیز موثر است.

کد خبر 750388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha