همایش نقش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب در تبریز برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: نخستین همایش نقش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب با حضور اساتید کشوری اردیبهشت ماه سال آینده در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و صنایع دستی مناطق دهگانه شهرداری تبریز  که به منظور معرفی و تجلیل از برترین های این معاونت ها در سال ۹۷ در فرهنگ سرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این مراسم گفت: بیانه مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب را می توان راهبرد اساسی و نقشه راه جامعی درباره وضعیت کنونی و آینده انقلاب اسلامی ایران دانست که با عمل به آن می توان در برابر تمامی موانع و مشکلات کشور ایستادگی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تلاش های خستگی ناپذیر شهرداری تبریز در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت، توسعه و ترویج نماز، حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دو پوستر "همایش مدیریت شهری در گام دوم انقلاب"  و "جشنواره سرور علوی" رونمایی و از برگزیدگان حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سال ۹۷ تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 773999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha