ارتباط دستگاه قضایی با مردم و جوانان از طریق سمن ها یک ضرورت تاثیرگذار است

عرشیان گفت: در راستای اجتماعی شدن بیشتر قوه قضاییه باید از ظرفیت سمن ها برای ارتباط دستگاه قضایی با آحاد جامعه و به ویژه جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا عرشیان» در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان یزد، افزود: حضور در محلات در بین مردم و استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در راستای ترویج قانونمداری در جامعه و ارتقا آگاهی های عمومی و حقوقی جامعه مسئله ای است که مد نظر است.

معاون فرهنگی دادگستری یزد تصریح کرد: جوانان دارای انرژی مضاعف و فکر و تدبیر بکر در مسائل هستند لذا در مدیریت مسائل اجتماعی و جلب مشارکت این قشر پرتوان و بسیار اثر گذار جامعه در تحقق برنامه های فرهنگی و اجتماعی بهره گرفت.

این مقام قضایی با اشاره به برنامه های اجتماعی و فرهنگی دادگستری در هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت سازمان ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برنامه های بسیار خوبی در محلات و اجتماعات مردمی در هفته قوه قضاییه برگزار گردید.

معاون فرهنگی دادگستری یزد بر تقویت ارتباط دستگاه قضایی استان با جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: در هر زمان که جوانان خود به صورت ارادی در برنامه ای شرکت داشته اند بدون تردید اهداف متعالی فرهنگی، به خوبی محقق و نتیجه بخش بوده است.

لازم به ذکر است در این جلسه از رئیس اداره وروزش و جوانان و تنی چند از کارکنان این اداره با اعطاء الواح سپاس، تقدیر شد.

کد خبر 821089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha