توزیع کتب آموزش شهروندی میان ۳۴۰ هزار دانش‌آموز تبریزی

شهین باهر گفت: کتاب‌های آموزش شهروندی تدوین شده و در بین ۳۴۰ دانش‌آموز این شهر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «ایرج شهین باهر» امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه معلم با بیان این‌که شهرداری تبریز حدود یک سال است که کار تدوین کتاب‌های آموزش شهروندی را آغاز کرده است، گفت: تدوین این کتاب‌ها با ابتکار این شهرداری انجام شده از بسیاری از اقدام های عمرانی با ارزش‌تر است.

شهردار تبریز با بیان این‌که این کتاب‌ها طی مراسمی با حضور مقام عالی کشور رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: امید است این کتاب ها در حد تبریز باقی نماند و در تمام کشور تدریس شود.

وی با اشاره به این‌که براساس نظر کارشناسان آموزش زیربنای توسعه است، گفت: آموزش شهروندی از موضوعات مختلفی مانند کالبد شهر، پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مهم‌تر است چراکه شهروندان در خصوص چگونگی رفتار در شهر و حقوق و وظایف خود در قبال شهر آموزش می بینند.

شهین باهر، با اشاره به این‌که اقدام شهرداری تبریز در تدوین این کتاب‌ها در تمام حوزه‌های مدیریت شهری به ویژه کاهش هزینه‌های اداره شهر موثر است، ادامه داد: استمرار آموزش‌های شهروندی در بین دانش آموزان تبریزی شرایطی را فراهم می‌کند که به جای شهرداری و دستگاه‌های دیگر مدیریتی، شهروندان با توانمندی خود بتوانند شهر را اداره کنند.

کد خبر 835343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha