جشنواره فیلم کوتاه در اردکان برگزار می‌شود

اولین جشنواره فیلم کوتاه «رهبران کوچک» ویژه دانش آموزان در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ اولین جشنواره فیلم کوتاه «رهبرانِ کوچک» به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهدا اردکان با همکاری اداره آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته استکبارستیزی و هفته بسیج دانش‌آموزی ویژه دانش آموزان محصل در مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره که باهدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم توجه و اهتمام بیش از پیش به مبحث هنر دینی به عنوان مجسم کننده و ارائه‌دهنده آرمان‌های والا و ارزشمند دین مبین اسلام ازجمله سعادت انسان، حقوق معنوی، اعتلای آدمی و تحقق عدالت در جامعه انسانی برپاشده است می‌توانند آثار خود را تا 30 آبان ماه سال جاری ارسال کنند.

دانش‌آموز انقلابی؛ مدرسه انقلابی، سبک زندگی اسلامی (ازجمله رفتارهای اجتماعی، حقوق همسایه، اقتصاد مقاومتی، کسب روزی حلال، تکریم والدین، پوشش ایرانی و اسلامی، خانواده سالم، کار و تلاش، مسجد و نیایش و جهاد) اهمیت نماز جماعت و نماز اول وقت، حمایت از کالای ایرانی و احادیث و روایات اخلاقی ازجمله محورهای این جشنواره هنری است.

اختتامیه این جشنواره در هفته ملی بسیج (آذرماه سال جاری) همراه با اکران آثار ارسالی منتخب و تقدیر از فیلم‌های کوتاه ممتاز و برتر در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

گفتنی است که طبق اعلام دبیرخانه اولین جشنواره فیلم کوتاه رهبران کوچک، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب مشاوره در زمینه ساخت فیلم کوتاه به رضا صفدرخان، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان که اخیراً به عنوان یکی از کانون‌های برتر ملی معرفی و تقدیر شد، مراجعه کنند.

کد خبر 851672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha