شاهد همکاری خوبی از سوی کانون‌های مساجد یزد در مقابله با کرونا بودیم

جوادیان زاده از همکاری بسیار مناسب کانون های مساجد استان یزد در ماه مبارک رمضان و پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کرد.

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به همکاری کانون های مساجد استان یزد در زمینه برنامه های ماه مبارک رمضان و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: اگرچه در این ایام به واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی مساجد و حسینیه ها بودیم اما خوشبختانه همکاری کانون های مساجد استان در این زمینه بسیار مناسب بود به نحوی که فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در قالب های متفاوت اجرا کردند.


وی افزود: حضور در فضای مجازی و ترویج فرهنگ« در خانه ماندن» و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در بستر فضای مجازی از جمله برنامه های اصلی کانون ها در استان بود که می تواند تجربه خوبی برای ادامه در این قالب ها باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: برنامه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز از دیگر اقدامات کانون های مساجد استان بود که ضدعفونی کردن مساجد و محلات، تهیه بسته های بهداشتی، تهیه و تولید ماسک به عنوان نمونه ای از این اقدامات بود که توانست به کادر بهداشت و درمان کمک های خوبی داشته باشد.

جوادیان زاده ادامه داد: در گام بعدی نیز تهیه بسته های معیشتی در دستور کار کانون ها قرار گرفت که با همکاری خیرین اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: هدف ما از اقدامات فرهنگی و هنری در کانون ها توجه به امر مسجد محوری است.

کد خبر 934809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha