نقش رهبری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بر کسی پوشیده نیست

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش رهبری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گفت: نباید این حماسه به فراموشی سپرده شود؛ چراکه حماسه ۹ دی باعث خاموشی فتنه شده و نظام را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ۹ دی در تبریز گفت: طراحان اصلی فتنه سال ۸۸ بیگانگان بودند و به جز برای براندازی نظام اسلامی راضی نبودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش مرحوم آیت الله مجتهد شبستری در نقش آفرینی حماسه ۸ دی ۸۸ در تبریز گفت: نباید این حماسه به فراموشی سپرده شود؛ چراکه حماسه ۹ دی باعث خاموشی فتنه شده و نظام را بیمه کرد.

امام جمعه تبریز به نقش رهبری نظام در خنثی سازی توطئه دشمنان در سال ۸۸ اشاره و بر ضرورت مطالبه منطقی مشکلات از مسئولین تاکید کرد و افزود: مشکلات معیشتی و گرانی بیداد می کند و امیدواریم دولت مردمی آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم موفق باشد.

وی با بیان این‌که امروز نیازمند بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان هستیم، گفت: حماسه ۹ دی؛ اوج بصیرت ملت در برابر فتنه گرا و براندازان نظام اسلامی ایران بود.

گفتنی است، در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز به ارایه برنامه های پیش بینی شده پرداخت.

کد خبر 1123914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha