کانون های فرهنگی هنری در تعمیق باورها و فرهنگ جامعه نقش موثری دارند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:کانون های فرهنگی هنری در تعمیق باورها و فرهنگ جامعه نقش موثری داشته که ضرورت دارد فعالیت این مراکز بیش از پیش در استان اردبیل چشمگیرتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز(20 اسفند) در آئین نکوداشت 18 اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری در مجتمع فدک اردبیل، اظهار داشت: امروزه با شرایط موجود باید مراکز فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد چراکه تغییر نسل از جهت فرهنگی نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی، با اشاره به تشکیل شورای فضای مجازی در کشور، افزود: موضوع تهاجم فرهنگی موضوعی جدی و حیاتی در کشور است چراکه دشمن با نگاه جبهه ای به عرصه جنگ نرم وارد شده و قصد از بین بردن باورها و اعتقادات اسلامی جوانان این مرز و بوم را دارد.

 

حجت الاسلام ستوده، با اعلام اینکه دشمنان 8هزار شبهه در قالب 600 عنوان در خصوص امامت و ولایت ایجاد کرده اند، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری در تعمیق باورها و فرهنگ جامعه نقش موثری از خود بروز داده اند که ضرورت دارد فعالیت این مراکز بیش از پیش در استان اردبیل چشمگیرتر شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیوست فرهنگی همه کارها را یکی از ضروریات جامعه امروز بیان کرد و گفت: استان اردبیل 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان داشته و در ایام خاصی پذیرای بیش از 10 میلیون گردشگر است که این مهم ضرورت سرمایه‌گذاری‌های کلان در حوزه فرهنگی را می رساند.


این مقام مسئول، ضرورت اعتماد به نسل جوان و تشکل ها را یادآور شد و بیان داشت: اگر امورات به خود مردم واگذار شود به یقین حجم کاری دولت کاهش یافته و موجب ایجاد نگرش تشکل محور در جامعه می شود که در این صورت نیز ضرورت حمایت از این تشکل ها پیش می آید.


حجت الاسلام ستوده، تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن با تمام ابزارها و امکانات به عرصه قدم گذاشته است تا اذهان جوانان ما را با شبهه افکنی های بسیار تسخیر کرده و آنها را از تعالی روحی و اعتقادی دور کند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در پایان سخنان خود استحکام و تقویت بنیان خانواده ها و خودداری از جزیره ای عمل کردن در بحث فرهنگی را از جمله راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان توصیف کرد و گفت: دشمن در صدد هویت زدایی، هویت سازی جعلی و براندازی است و در این راستا بر ما واجب است که میان مسجد، کانون فرهنگی هنری، خانواده و مدرسه پیوند معقولی برقرار کرده و توطئه آنها را در نطفه خفه کنیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 352037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha