قرآنی 20 میلیون تومانی در نمایشگاه قرآن به فروش می رسد

خبرگزاری شبستان: مدیرغرفه ایزمت ترکیه از ارائه قرآنی20 میلیون تومانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبرداد.

اردلان نودهی ، مدیرغرفه ایزمت ترکیه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از فروش قرآنی 20 میلیون تومانی در این دوره نمایشگاه خبرداد و اظهارداشت : این غرفه به خط کوفی و از نخستین قرآن های خطی جهان اسلام است که در سال 2007 ، 500 نسخه از روی آن اسکن شد و توسط این انتشارات به چاپ رسید که قرآن موجود ما هم اکنون قرآن شماره 478 این طرح است.


وی ادامه داد: جلد این قرآن از جنس چرم طبیعی است و برگه های آن از پوست طبیعی است و در قطع بزرگ به چاپ رسیده است که توسط عثمان بن عفان جمع آوری شده است.
نودهی با اشاره به دیگر قرآن های ارائه شده در این غرفه تصریح کرد: قرآن نوشته احمد قره حصاری که در آن تهذیب هر صفحه با صفحات دیگر متفاوت است و در دو خط ثلث و نسخ با قاب چرب تهیه شده ، از دیگر آثار این غرفه است و همچنین قرآن نوشته حسین کتلو با دور کاری طلاکوب 18 عیار با برگه های طرح گلاسه مات و طرح دار به قیمت 2 میلیون و پانصد هزار تومان دیگر قرآن چاپ این انتشارات است.


مدیرغرفه ایزمت ترکیه با اشاره به اینکه قرآنی به خط حامد العامدی معروف به حمید آیتاچ با برگه کلاسه طرح دار و مات با دور طلاکوب عیاردار که صفحات آن نیز طلا کوب ، از آثار این غرفه است ، گفت: تمام اسما الله در این قرآن در یک ردیف به چاپ رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در این غرفه قرآن هایی از قیمت 24 هزار تومان تا 20 میلیون تومان ارائه شده است ، افزود : قرآن خط ابراهیم سلطان چاپ شهر مشهد در این غرفه ارائه شده است که اصل این قرآن در موزه آستان قدس رضوی قرار دارد .
پایان پیام/.
 

کد خبر 385422

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha