حل اختلافات و جلوگیری از بروز مشکلات مشاوره کارشناسانه می طلبد

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: مشاوره کارشناسانه راهی برای حل اختلافات و جلوگیری از بروز مشکلات است.

سرهنگ احمد چگنی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به اهمیت انجام مشاوره به فعالیت واحد مشاوره در این فرماندهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: با انجام مشاوره دقیق و کارشناسانه این مرکز مشاوره بیش از ده ها مورد اختلافات خانوادگی در حال انجام اقدامات طلاق و درگیری حقوقی به مصالحه ختم شدند.


وی از مصالحه 85 درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: با تلاش کارشناسان و مشاوران مددکاری این شهرستان در 4 ماهه نخست امسال از کل پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره این شهرستان 85 درصد آن به مصالحه منجر شده است.


فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پرونده های ارجاعی به این مرکز مشاوره در زمینه مشکلات خانوادگی، روان شناختی، حقوقی، نزاع و درگیری، اعتیاد و ازدواج است.

 

سرهنگ چگنی بیان کرد: حضور افراد آسیب دیده در واحدهای مشاوره پلیس علاوه بر رفع مشکل آنها می تواند از بروز مشکلات برای دیگر شهروندان جلوگیری و به ارتقا امنیت جامعه کمک کند.


وی ادامه داد: نیروی انتظامی این شهرستان در این زمینه فعالیت های گسترده ای را انجام داده است و این امر راهی برای کاهش مشکلات و انجام سریع کارها می شود.


پایان پیام/

کد خبر 390837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha