اعلام برنامه های سومین جشنواره ملی "آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی"

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سومین جشنواره ملی " آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی" را اعلام کرد.

امین کمالوندی، مدیرکل و دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: سومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی از هشتم لغایت 12 شهریور ماه جاری در یاسوج برگزار می شود.

کمالوندی در ادامه به برنامه های روز نخست این جشنواره ملی اشاره و افزود: نمایش "کفتر به شرط چاقو" اثر سعید خیراللهی از استان ایلام ساعت 19 امروز در پارک ساحلی یاسوج به نمایش در می آید؛ ضمن آن که نمایش "جن و کنار" نیز در همین ساعت در پارک مهرورزی یاسوج اجرا خواهد داشت.

وی با بیان این که نمایش "تف و تف" کاری از حسن عنایت پور از سبزوار استان خراسان رضوی ساعت 20 امشب در پارک ساحلی یاسوج اجرا می شود، بیان داشت: نمایش "حلقه آتش" کاری از آرش ساربان از استان خوزستان نیز ساعت 20 امشب در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نمایش "غریبه" اثر امیر زارع زاده از استان کردستان در ساعت 20 امشب و اجرای آن در میدان معلم را از دیگر برنامه های روز نخست این جشنواره ملی دانست.

کمالوندی اظهار داشت: نمایش "جن و کنار"اثر رضا رفیعی از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساعت 21 امشب، هشتم شهریور در پارک ساحلی یاسوج به اجرا درمی آید.

وی از اجرای نمایش "کفتر به شرط چاقو" ساعت 21 امشب در پارک مهرورزی یاسوج خبر داد و عنوان کرد: نمایش "حلقه آتش" نیز ساعت 22 امشب نیز در پارک ساحلی یاسوج به نمایش گذاشته می شود.

دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش "ماه تمام" اثر محمد حسن زاده از تربت حیدریه خراسان رضوی در ساعت 22 هشتم شهریور ماه در پارک مهرورزی را از دیگر نمایش های اجرایی روز نخست برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایش "تف و تف" نیز ساعت 22 امشب در میدان معلم به نمایش در می آید.

کمالوندی در ادامه به برنامه های روز دوم این جشنواره ملی اشاره و افزود: نمایش "جن و کنار" روز یک شنبه 9 شهریور ساعت 19 در پارک ساحلی یاسوج به نمایش در می آید؛ ضمن این که نمایش "ماه تمام" نیز همین ساعت در پارک مهرورزی به نمایش عمومی گذاشته می شود.

وی اجرای نمایش "تف و تف" ساعت 19 در میدان معلم را از دیگر نمایش های اجرایی روز دوم دانست و یادآور شد: اجرای نمایش "گلالک" کاری از باقر رمضان زاده از میناب استان هرمزگان ساعت 20 روز یک شنبه در پارک ساحلی از دیگر برنامه های ایج شنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش "کفتر به شرط چاقو" ساعت 20 شب در پارک مهرورزی و نمایش "حلقه آتش" در همین ساعت در میدان معلم و همچنین اجرای نمایش "غریبه" ساعت 20 شب به صورت سیار را از دیگر برنامه های اجرایی روز دوم این جشنواره ملی در یاسوج عنوان کرد.

 کمالوندی با بیان این که نمایش "تف و تف" ساعت 21 روز یک شنبه، 9 شهریور در پارک مهرورزی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: نمایش "ماه ناتمام" نیز ساعت 21 همین روز در میدان معلم به نمایش در می آید.

وی اجرای نمایش "جن و کنار" به صورت سیار و در ساعت 21 را از دیگر برنامه های روز دوم دانست و افزود: نمایش "حلقه آتش" نیز ساعت 22 شب روز نهم شهریور در پارک ساحلی یاسوج اجرا می شود.

دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش "گلالک" در ساعت 22 روز  9 شهریور در پارک مهرورزی را از دیگر برنامه ها خواند و ادامه داد: نمایش "غریبه" و نمایش "کفتر به شرط چاقو" نیز ساعت 22 شب به ترتیب در میدان معلم و به صورت سیار در یاسوج برگزار می شود.

کمالوندی به برنامه های روز سوم جشنواره ملی "آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی" اشاره و افزود: اجرای نمایش "تف و تف" ساعت 19 عصر در پارک ساحلی، نمایش "غریبه" ساعت 19 در پارک مهرورزی و نمایش "گلالک" ساعت 19 در میدان معلم از برنامه های روز دوشنبه 10 شهریورماه در یاسوج است.

وی اجرای نمایش "ماه تمام" ، "جن و کنار" ، کفتر به شرط چاقو" و "غریبه" را در ساعت 20 شب به ترتیب در پارک ساحلی، پارک مهرورزی، میدان معلم و به صورت سیار را از برنامه های روز سوم این جشنواره خواند.

این مسئول فرهنگی و هنری اجرای نمایش های "غریبه" ،  "تف و تف" و "گلالک" را در ساعت 21 شب در پارک ساحلی، میدان معلم و به صورت سیار را از دیگر برنامه های روز سوم برشمرد.

کمالوندی، اجرای نمایش های "کفترک به شرط چاقو" ، "حلقه آتش" ، "جن و کنار" و "ماه تمام" را در ساعت 22 شب در پارک های ساحلی، مهرورزی، میدان معلم و نمایش اخر را به صورت سیار از دیگر اجراهای روز سوم این جشنواره ملی عنوان کرد.

وی به برنامه های روز چهارم جشنواره اشاره و با بیان این که نمایش های "گلالک" ، "تف و تف" و حلقه آتش ساعت 19 به ترتیب در پارک ساحلی، پارک مهرورزی و میدان معلم به مرحله اجرا می روند، بیان داشت: نمایش های "جن و کنار" ، "کفترک به شرط چاقو" ، "غریبه" و "ماه تمام" نیز ساعت 20 شب روز شنبه در پارک های ساحلی، مهرورزی، میدان معلم و نمایش آخر به صورت سیار اجرا می شود.

دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش های "حلقه آتش" ، "گلالک" و "کفتر به شرط چاقو" را در ساعت21 روز 11 شهریور ماه جاری در پارک های ساحلی، میدان معلم و نمایش آخر را به صورت سیار دانست و گفت: نمایش های "غریبه" ، ماه تمام" ، تف و تف" و "جن و کنار" را در ساعت 22 و به ترتیب در پارک های ساحلی، مهرورزی، میدان معلم و نمایش آخر را به صورت سیار از برنامه های روز آخر این جشنواره ملی در یاسوج عنوان کرد.

کمالوندی از برگزاری جشنواره "جشنواره ها" در یاسوج خبر داد و گفت: کلیه برگزیدگان جشنواره های رضوی روز 12 شهریور ماه جاری با برگزاری آیینی در یاسوج تجلیل می شوند.

پایان پیام/

کد خبر 397813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha