هتریک پیروزی تراکتور در روز هرلی اروین

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز در جریان بازی‌های دوازدهمین هفته لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز در جریان بازی‌های دوازدهمین هفته لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که پس از یک نیمه بازی ناامید کننده و خوردن یک گل از تیم حریف، نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد.

تعویض به موقع محمد تقوی در دقیقه 52 و جایگزین کردن هر لی اروین به جای علی طاهران باعث شد شیرازه تیم ذوب آهن بهم ریزد و بازی را با نتیجه 4 بر یک بر میزبانش واگذار کند.

هر گل تیم تراکتورسازی برای این تیم تلفاتی داشت و بعد از هر گل چندین تماشاگر تراکتورسازی از حال می رفتند به طوری که آمبولانس های حاضر در ورزشگاه دائما در حال تردد در پیست ورزشگاه بودند.

بنابر این گزارش، شدت تشویق های تماشاگران در لحظات به ثمر رسیدن گل در حدی بود که احساس می شد هر لحظه ورزشگاه در حال انفجار است؛ تابلو ورزشگاه تعداد تماشاگران را هفتاد هزار نفر اعلام کرد اما به نظر می رسید بیش از 70 هزار در ورزشگاه حضور دارند و افراد بسیاری ایستاده بازی را تماشا می کردند.

تراکتورسازی تبریز در حالی توانست امروز با 4 گل حریف اصفهانی خود را بدرقه کند که هرلی اروین؛ بازیکن تعویضی تراکتور توانست 3 گل در ۹ دقیقه به ثمر رساند و مسعود شجاعی کاپیتان تاکتور چهامین گل این تیم تبریزی را به ثمر رساند.

گفتنی است، تک گل ذوب آهن اصفهان را نیز محسن مسلمان از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

کد خبر 738471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha