همایش «رسانه و مقاومت» در تبریز برگزار شد

همزمان با سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر؛ همایش «رسانه و مقاومت» با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس و فعالان رسانه ای در تبریز برکزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبربز، «مرتضی صفری» در همایش «رسانه و مقاومت» تبریز با تأکید بر این‌که امروز دشمن در استیصال کامل قرار دارد، اظهار داشت: دلیل این ناکامی دشمنان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش رسانه و فعالان رسانه ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را بی بدیل دانست و خاطرنشان کرد: چندین روز با شانتاژ رسانه‌ای به طبل جنگ کوبیدند اما در نتیجه سخنان رهبری تأیید شد و هیچ جنگی رخ نداد.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن در جریان جنایات داعش در عراق و سوریه ادامه داد: دشمنان به خیال خود می‌خواستند با پخش فیلم نحوه دستگیری شهید حججی به تخریب نیروهای مقاومت بپردازند در حالی که نگاه آن شهید بزرگوار همه معادلات را برهم زد.

صفری افزود: برای هر یک از شهدای مدافع حرم استان باید یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت. دستاورد جبهه مقاوت اسلامی ایجاد رادیو و تلویزیون بین کشورهای اسلامی بود.

همچنین «مهدی فیروزکوهی» استاد دانشگاه امام حسین(ع) در سخنانی با تأکید بر این‌که در عرصه انقلابی نگاه دیپلماتیک نمی‌تواند راهگشای امور باشد، اظهار داشت: در سال های دفاع مقدس ما مسائلی روی داد که تعریف اقتدار از دیدگاه تئورسین های غربی را تغییر داد.

وی با بیان این‌که رسانه‌ها نگارگران عرصه مقاومت هستند، افزود: متأسفانه برخی رسانه‌ها به دلیل برخی منافع حزبی، سعی در ایجاد روحیه جنگ هراسی در کشور هستند.

فیروزکوهی افزود: آمریکا از مدت‌ها پیش جنگ خود را آغاز کرده است که مصادیق آن را در وضعیت اقتصادی فعلی کشور می‌توان دید. نگاه اتوکشیده به بینش انقلابی در عرصه دیپلماسی، هیچ‌گاه پاسخگو نبوده و نخواهد بود.

 

کد خبر 792428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha