رئیس ستاد کانون های مساجد کشور به زیارت مزار شهدای گمنام تبریز رفت

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز با حضور در مزار شهدای گمنام تبریز نسبت به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه هیأت همراه امروز(16 مرداد) با حضور در تفرجگاه گردشگری و مذهبی عینالی تبریز نسبت به مقام شامخ شهدای گمنام دوره دفاع مقدس ادای احترام کرد.

حجت الاسلام «حسن شعبانی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در جریان این دیدار با اشاره به این‌که مساجد و روحانیان مرجع اصلی ترویج فرهنگ دینی در جامعه شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: کانون های مساجد نقش مهمی در تعالی جایگاه فرهنگی و هنری مساجد بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که کارکرد حقیقی مساجد با گسترش فعالیت کانون های مساجد ممکن است، افزود: در این راستا آماده تعامل حداکثری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با بهره مندی از ظرفیت حداکثری ائمه جماعات، انجمن های اسلامی و دیگر نهادهای مذهبی و قرآنی هستیم.

همچنین «محمدعلی فاضلی‌نسب»، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از وضعیت مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان پرداخت.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام ارزانی در ادامه این برنامه به زیارت مراز امامزاده عون بن علی تبریز رفت و در پایان از دانش‌آموزان حاضر در این بقعه متبرکه با اهدای هدایای فرهنگی تجلیل کرد.

کد خبر 818544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha