باید در جنگ رسانه‌ای با ایجاد کارگروه و کار تشکیلاتی به مقابله با دشمنان بپردازیم

پور مسعود با اشاره به اینکه آرمان‌ها از طریق فرآیند انتقال نسل به نسل‌های جدید منتقل می‌شود عنوان کرد: باید در جنگ رسانه‌ای امروز با ایجاد کارگروه و البته کار تشکیلاتی به مقابله با دشمنان بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «علی‌رضا پور مسعود» در گردهمایی ماهیانه خادم یاران رضوی اردکان تحت عنوان همایش قرار هشتم که در محل هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد از حضور در این محفل نورانی و پرفیض و جمع پرشور مؤمنین این منطقه ابراز خوشحالی و مسرت کرد.

وی به اهمیت و ضرورت ارائه تحلیل درست برای آحاد و اقشار مختلف مردم در جهت جلوگیری از بدبینی نسبت به حاکمیت و تبیین دقیق شرایط فعلی و مسیر طی شده اشاره و اذعان کرد: برخی از افراد با سن بیشتر؛ انقلاب اسلامی، وقایع پس از انقلاب، ترورها، گروهک‌های معاند و... را از نزدیک درک کرده‌اند ولی نسلِ امروز ما شاهد برخی از این موارد نبوده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه بابیان اینکه نسل حاضر نیز علاقه‌مند به کشور است تأکید کرد: بروز رفتار سنجیده، شناخت روش‌های نوین ارتباطی و آگاهی و اشراف نسبت به سؤالات، مباحثات و ابهامات گوناگون ازجمله ضرورت‌هایی است که باید در برخورد و تعامل با نسل جدید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه انتقال نسل در کشورها به خوبی مدیریت می‌شود؛ یکی از بزرگ‌ترین ابزارها در این فرآیند مهم را رسانه دانست و یادآور شد: آرمان‌ها از طریق فرآیند انتقال نسل به نسل‌های جدید منتقل می‌شود و ما نیز برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و این آب و خاک باید به فرآیند انتقال نسل بیشتر توجه کنیم.

پور مسعود گفت: هالیوود تعداد قابل‌توجهی فیلم‌های سینمایی در رابطه با مبحث آخرالزمان ساخته است به‌گونه‌ای که تعداد فیلم‌های صرفاً آخرالزمانی هالیوود به‌اندازه فیلم‌های سینمایی ایرانی در طول یک سال است.

وی بابیان اینکه غربی‌ها در این مجموعه‌ها و فیلم‌ها به دنبال ذائقه سنجی و ذائقه سازی بد هستند خاطرنشان کرد: برای مثال؛ پیام‌رسان اینستاگرام که مطالب و محتواهایی را منطبق بر علاقه‌مندی‌های مخاطبان به آن‌ها پیشنهاد می‌کند کم‌کم و به تدریج ذائقه کاربران خود را به سمت و سویی خاص تغییر می‌دهد.

کارشناس سیاسی و رسانه با اشاره به اینکه اندیشکده های غربی، شهید سلیمانی را یک فدایی امام دوازدهم و ترور وی را یک رویکرد آخرالزمانی می‌دانند ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی، آخرالزمان را وارد عصر ما کرد و ما هنوز این فضای تصویری را به شیوه‌ای مطلوب به نسل جدید ارائه نکرده‌ایم.

وی بابیان اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌نوعی کار تشکیلاتی در سطح بین‌المللی می‌کند به تشریح برخی از وقایع و رخدادهای روز پرداخت و ابراز کرد: پس‌ازآنکه سپاه، مقتدرانه پایگاه نظامی عین الاسد را مورد موشک‌باران قرار داد، آمریکایی‌ها جرئت پاسخ دادن نداشتند.

پور مسعود در پایان با تأکید بر اینکه در جنگ احزاب دوره آخرالزمان قرار داریم؛ ریخته شدن خون پاک شهیدان معظم و معزز ازجمله شهید محسن حججی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برای بیداری مردم دانست و اظهار داشت: باید در جنگ رسانه‌ای امروز با ایجاد کارگروه و البته کار تشکیلاتی به مقابله با دشمنان بپردازیم و زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

کد خبر 890865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha