اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان ویژه  افتتاح یا بهره برداری از ۱۱۰ پروژه

سقائیان نژاد با بیان این که ۱۱۰ پروژه برای افتتاح یا بهره برداری در قم اعتباری ۹۰۰ میلیارد تومانی دارد، گفت: بخش عمده ای از پروژه ها در شش ماهه ابتدای سال به بهره برداری می‌ رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید مرتضی سقائیان نژاد» عصر امروز(سه شنبه 3 تیر) در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با کرونا و افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه که همزمان با آغاز دهه کرامت، در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از عید سال 99 جمع های این گونه ای را کمتر داشتیم و اتفاقاتی هم به وقوع پیوست که همه ما را درگیر خود کرده و همه بسیج شدیم تا کشور و مردم را از آثار این ویروس منحوس نگهبانی کنیم.

 

شهردار قم افزود: به دنبال آن سه مرتبه در قم سیل داشتیم که مزید بر این شد و در عین حال شهر، یک موجود زنده است و باید روند زندگی در شهر ادامه پیدا کند به همین دلیل ما ضمن این که گل آرایی شهر را داشتیم، میکروب زدایی در پارک ها و خیابان ها و اتوبوس ها و تاکسی ها را با قدرت ادامه دادیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: من خدمت شما عرض می‌ کنم که نه تحریم و نه بیماری کرونا و نه حوادث طبیعی هرگز موجب اختلالی در خدمت ما نسبت به مردم قم پیش نیاورده است و ما سه سال است که در دهه کرامت کوشش می‌ کنیم آن چنان که می‌ توانیم پروژه هایی را افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم.

 

سقائیان نژاد با اشاره به این که یک سری از پروژه ها در دهه کرامت، یک سری در دهه دولت، یک سری در هفته دفاع مقدس و یک سری هم در دهه فجر افتتاح می‌ شود، گفت: این موارد نزدیک به 900 پروژه است که به مرحله بهره برداری و کلنگ زنی می‌ رسد و امروز 110 مورد از آن پروژه ها با رقم 900 میلیارد تومان بهره برداری یا آغاز می‌ شود.

 

وی بیان داشت: در مورد کرونا اگر کمک برخی از عزیزان نبود شاید در برخی از قسمت ها موفق نمی شدیم به عنوان مثال در بهشت معصومه حضرت آیت الله اعرافی با بیش از 200 نفر از طلاب خواهر و برادر آمدند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، مسائل شرعی را در ارتباط با اموات با دقت انجام دادند.

 

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: الحمدلله این امر شرعی که برای این اموات ضروری بود، به وقوع پیوست و به عنوان الگویی برای کل کشور رقم خورد هرچند در ابتدای کار با مقاومت هایی مواجه بودیم.

 

وی با بیان این که در شش ماهه اول و شش ماهه دوم پروژه هایی در نظر گرفته شده است، گفت: مجموع پروژه های شش ماهه اول بالای دوهزار میلیارد تومان می‌ شود و پروژه هایی نیز داریم که تا پایان سال افتتاح می‌ شود که بخش عمده ای از آنها مربوط به فاز اول متروی قم و راه اندازی و تأسیس ورزشگاه ها و مراکز تفریحی می‌ شود.

 

سقائیان نژاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: همچنین 250 هزار تن آسفالت و دیگر پروژه های این شهر با حمایت های شورای اسلامی شهر قم و استانداری قم و همچنین نمایندگان قم اجرا خواهد شد تا شأنیت و جایگاه این شهر مقدس حفظ شود.

کد خبر 941913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha