باغ پرندگان قم به زودی تکمیل و راه اندازی می شود

حلوایی زاده با بیان این که باغ پرندگان قم به زودی تکمیل و راه اندازی می‌شود، گفت: نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در تأمین تور مورد نیاز این باغ موجب تأخیر در راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «عباس حلوایی زاده» پیش از ظهر امروز(دوشنبه 9تیر) در نشست خبری شهرداری قم که در سالن نشست های شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به گزارشی از فعالیت های معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم پرداخت و اظهار داشت: بیشترین سهم از بودجه شهرداری ها متعلق به بحث فنی و عمرانی است چراکه در این زمینه کارهای جدی انجام می‌شود.

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه واریز بودجه نیازمند شاخصه هایی در مباحث زیرساختی شهری است، افزود: داخل این بودجه تکمیل رینگ فردوسی در اولویت اول است که تقاطع های غیر همسطح به پایان برسد و انشاءالله در آینده نزدیک کلنگ زنی این رینگ 30 کیلومتری که از شهید محلاتی شروع می‌ شود و به سمت 72 تن اتصال پیدا می‌ کند را شاهد خواهیم بود.

 

وی با بیان این که بودجه مصوب سال 99 شهرداری قم بالغ 1800 میلیارد تومان بابت فقط در بحث عمرانی است، عنوان کرد: اولین تقاطع، تقاطع غیر هم سطح تقاطع پیامبر اعظم و بلوار فردوسی بود که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تقاطع غیر همسطح نماز در ماه آینده کلنگ زنی می‌ شود که تقاطع فردوسی با بلوار جمهوری است.

 

حلوایی زاده یادآور شد: همین طور سوله های ورزشی در سال گذشته مورد توجه ما بود که دو مورد به بهره برداری رسید و در حال حاضر 6 سوله دیگر  تا پایان سال در مناطق دو، سه، چهار، شش، هفت و هشت به بهره برداری می‌ رسد.

 

وی با اشاره به موضوع احداث باغ پرندگان که سال ها منتظر تکمیل مانده است، گفت: این طرح در وسعتی بالغ در 12 هزار هکتار تکمیل شده و کارهای عمرانی آن به پایان رسیده و تنها به دلیل مشکل در تأمین تور مورد نیاز که حدود 30 میلیارد تومان می‌شود، عقب افتاده که در آینده نزدیک رونمایی و افتتاح می‌شود و همچنین عملیات تجهیز و راه اندازی شهر بازی غدیر تمام شده و در حال تست و راه اندازی است.

کد خبر 944055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha