اقتدار و عدم وابستگی کشور به برکت آموخته های معلمان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اقتدار و عدم وابستگی کشور به بیگانگان به برکت آموخته های معلمان و فرهنگیان است.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت شغل معلمی و تلاش ها و خدمات این عزیزان در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شغل معلمی شغل انبیا و اولیای الهی است و بیشترین تاثیر را در بخش های مختلف جامعه دارد بطوری که اقتدار و عدم وابستگی کشور، به برکت آموخته‌های معلمان است.


وی افزود: معلمان درس عشق، ایثار و فداکاری را به نسل جوان و نوجوان آموزش دادند و به برکت درس معلمان، ایران اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند و مقتدر در مقابل تمامی زورگویان عالم ایستادگی می کند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در این دوران شاهد حضور گسترده دانش آموزان در میدان های نبرد حق علیه باطل بودیم که این نشانگر تلاش و آموزش معلمان به دانش آموزان بود.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مطهری گفت: این بزرگ مرد تاریخ اندیشه‌های ناب اسلامی را با بیانی بلیغ منتشر کرد.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شهید مطهری در تمامی حوزه‌های تربیتی و اخلاقی ورود داشته و امروز وظیفه معلمان نیز روشنگری اذهان مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به اهداف شوم و پلید دشمنان است.


پایان پیام/

کد خبر 365636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha