رویکرد برنامه های هلال احمر خدمت بی منت به مردم است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: رویکرد و سیاست برنامه های جمعیت هلال احمر استان مرکزی خدمت بی منت به مردم است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناسبت  هفته هلال احمر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خدمت بی منت و کمک صادقانه به مردم از سیاسیت های این جمعیت است که در این راستا فعالیت های زیادی انجام شده است.


وی با اشاره به حضور گسترده داوطلبان در این جمعیت بیان کرد: خدمت بی منت به مردم راهی برای استقبال خوب و خدمات داوطلبانه در حوزه جوانان و امدادگران است و در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان مرکزی دارای 25 هزار عضو در بخش‌های مختلف است.


این مقام مسئول با بیان اینکه استان مرکزی در عرصه امداد ‌آموزی در کشور پیشتاز است، ادامه داد: در حال حاضر در این راستا طرح امداد 70 هزار نفری با رویکرد دانش‌آموزان و دانشجویان در استان انجام گرفته است.

 

سلیمی تسکین آلام بشری در قالب کمک به سلامت جامعه، نوع دوستی و ایجاد تفاهم را از اهداف کلی جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: هلال احمر این استان در راستای کمک رسانی به افراد تلاش های بسیاری می کند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته هلال احمر دو انبار امدادی استان در شهرستان های تفرش و محلات با مجموع زیر بنای دو هزار و 160 متر با استانداردهای تعریف شده جهانی به بهره برداری رسید که برای ساخت و تجهیز این انبارها 10 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: درحال حاضر هشت مجموعه انبار امدادی با فضای پنج هزار متر مربع در استان دایر است.


وی با اشاره به اینکه تا پایان سال فضای فیزیکی در این بخش به 10 هزار متر مربع افزایش می یابد، دامه داد: در این انبارها انواع کالاهای پشتیبان، درمان و اسکان اضطراری برای خدمت رسانی بهینه در شرایط بحران وجود دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تکریم از خادمین نوروزی، پیاده روی همگانی، برگزاری مانور، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید بیعت با میثاق شهدا و آرمان های امام راحل و حضور بر مزار 17 شهید امدادگر هلال احمر و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را از دیکگر برنامه های این هفته دانست.


پایان پیام/

کد خبر 367137

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha