برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در فرهنگسرای شهر اراک

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در فرهنگسرای شهر واقع در شهر صنعتی اراک خبر داد.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در بین افرا به ویژه نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه گام بردارند.


وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با برپایی نمایشگاه کتاب گام موثری در این زمینه برداشته است، افزود: این نمایشگاه در دهه ی پایانی اردیبهشت ماه در فرهنگسرای شهر برگزار و تا دوم خرداد دایر است.


این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هر ساله با فرارسیدن اردیبهشت ماه و برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حال و هوای کتاب و کتابخوانی کشور را فرا می گیرد، ادامه داد: اهالی علم و ادب و فرهنگ با شور و اشتیاق از اقصی نقاط میهن اسلامی خود را به پایتخت رسانده و از این نمایشگاه بازدید می کنند.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: نمایشگاه کتاب اراک به منظور رفاه حال شهروندان و هم استانی هایی که موفق به حضور در نمایشگاه تهران نمی شوند دایر شده است.


حسنی بیان کرد: آثار ارایه شده در این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف برای عموم شهروندان ارایه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 10 هزار جلد کتاب در 2 هزار عنوان ارایه شده است، گفت:علاوه بر کتاب محصولات فرهنگی نیز ارایه می شود.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: این کتاب ها با موضوعات، ادبیات، روانشناسی، اقتصاد، خانواده، زبان، کامپیوتر، آموزشی، کودکان و داستانی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا دوم خرداد ماه سال جاری صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.


پایان پیام/

کد خبر 367524

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha