داوری مسابقات ایران در سطح بالایی قرار دارد

داور بین المللی قرآن کریم از کشور مصر با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران از نقاط قوت بسیاری برخودار است گفت: به حمد الله مسابقات بین المللی قرآن ایران هر سال بهتر از سال های قبل برگزار می شود.

 

دکتر احمد احمد نعینع داور مسابقات بین المللی قرآن کریم از کشور مصر که بیش از 20 بار برای برنامه های مختلفی چون قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان و اماکن متبرکه و داوری مسابقات قرآن به ایران سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: ایران کشور خوب و زیبایی است و مردمان بسیار مهربان و مهمان دوستی دارد. مردم این کشور به قرآن علاقه بسیاری دارند و من این مسئله را در جلسات قرائتی که داشته ام متوجه شدم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران از نقاط قوت بسیاری برخودار است گفت: به حمد الله مسابقات بین المللی قرآن ایران هر سال بهتر از سال های قبل برگزار می شود.

 

دکتر نعینع پیرامون هیئت داوران و نحوه داوری در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران گفت: با تاکیدی که برگزار کنندگان مسابقات بین المللی قران دارند و با توجه به حساسیت موضوع هیئت داوران هر سال از گروه زبده تری انتخاب می شوند و به همین دلیل هیچ اشکالی را نمی توان بر سیستم داوری مسابقات بین المللی ایران گرفت چون داوران انتخابی بسیار در سطح بالایی قرار دارند.
این داور مسابقات بین المللی قرآن کریم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نتیجه داوری مسابقات در ایران سیاسی است یا خیر که هر سال نماینده ایران در مسابقات حائز رتبه برتر می شود گفت: سطح متسابقین ایرانی بسیار بالاست البته با توجه به مباحثی گفتم و نظارت خوبی که بر این مسابقات صورت می گیرد فرضیه سیاسی بودن نتایج مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران منتفی است.


نعینع قرآن را حبل الله خواند و گفت: خداوند این کتاب آسمانی را توسط پیامبرش که رحمت العالمینش برای بشر فرستاده است تا راه و رسم درست زندگی کردن را به اون آموزش دهد.
وی خاطر نشان کرد: قرآن کتاب زندگی و تنها معجزه پیامبر(ص) است که مسلمانان با تمسک به آن می توانند به اتحاد دست پیدا کنند و با قدرت عظیمی که از این اتحاد پیدا می کنند در مقابل دشمنان بایستند و توطئه های آنها را خنثی کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 371731

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha