تقدیر از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی

خبرگزاری شبستان: به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی استان مرکزی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر بهروز رفیعی، سرپرست بهزیستی استان مرکزی (18 مرداد) در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه بهزیستی که دفتر ایشان برگزار شد، ضمن تقدیر از خبرنگاران آرزوی توفقیق روز افزون برای این قشر زحمت کش جامعه را خواستار شد.


وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره در پیشبرد امور و دست یابی مردم به اطلاعات درست و به موقع تلاش کرده اند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور بهزیستی هستند، ادامه داد: اصحاب قلم با بیان دقیق و صحیح مطالب و رعایت قوانین و مقرارت به آگاهی بخشی در رابطه با فعالیت سازمان ها و نهادها می پردازند و خبر را به موقع و دقیق به گوش مردم می رسانند.


دکتر رفیعی اضافه کرد: بهزیستی استان مرکزی هم به عنوان یک نهاد و دستگاه اجرایی در استان آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران و تلاش در راستای برطرف کردن نیاز افراد تحت پوشش است.


سرپرست بهزیستی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به سختی های کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: فراگیر بود، پر مخاطب بودن و حساسیت حوزه کاری خبرنگار مسئولیت شما را دو چندان کرده است.


وی ادامه داد: سازمان بهزیستی استان مرکزی دست نیاز به سوی خبرنگاران دراز می کند و دست اصحاب قلم را برای کمک به فعالیت هر چه بهتر این سازمان و انتقال فعالیت های و همچنین بیان مشکلات افراد تحت پوشش ببرای مردم می فشارد.


دکتر رفیعی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید در حل مسایل اجتماعی و اقتصادی کلان نگر باشند و با درک مشکلات مردم و بیان آن در راستای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.


در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه بهزیستی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 391797

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha