"نزدیکتر از ظهور" در پاسخ به مستند انحرافی "ظهور نزدیک است"

حجت الاسلام پور سید آقایی تهیه لوح فشرده و چند منظوره "نزدیکتر از ظهور" را پاسخ به مستند انحرافی ظهور نزدیک است دانست.

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت الاسلام پور سید آقایی در آیین پایانی همایش بین المللی دکترین مهدویت و در بخش رونمایی از کتاب تاملی در نشانه های حتمی ظهور و لوح فشرده "نزدیکتر از ظهور" با اشاره به انتشار لوح فشرده 'ظهور نزدیک است' ، آن را از مستندهای انحرافی خواند که انطباق افراد و علائم ظهور با برخی از مقامات دولتی از جمله مسائل و مصادیق انحرافی است. 
حجت الاسلام پور سید آقایی با بیان اینکه لوح فشرده چند رسانه ای "نزدیکتر از ظهور" توسط مرکز تخصصی مهدویت و موسسه آینده روشن تهیه شده، اظهار کرد: پاسخ های در خوری نسبت به انحرافات مطرح شده در مستند ظهور نزدیک است، در این لوح داده شده است.
همچنین بخشی هایی از فیلم های موجود در این لوح چند رسانه ای و تکذیبیه های مستند ظهور نزدیک است در این مراسم برای حاضرین به نمایش در آمد.

مراسم رونمایی از دو اثر فاخر با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر زمانی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه، سردار سرلشکر فیروزآبادی، نادر طالب زاده کارگردان و تهیه کننده سینمای و تلویزیون و جمع کثیری از فعالان مهدوی برگزار شد.

کتاب نشانه های حتمی ظهور به قلم حجت الاسلام والمسلمین آیتی یکی از آثار فاخر مهدوی بود که در این مراسم به علاقه مندان و پژوهشگران مهدوی معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آیتی دراین کتاب با نگاهی دقیق به علائم ظهور به دنبال طرحی جامع برای دین و هندسه معرفت دینی است تا با فضای انحرافی ایجاد شده در حوزه مهدویت به مقابله برخیزد.

وی در این کتاب تاکید می کند که باید به اصول حرکت شیعی و شرایط ظهور امام عصر (عج) توجه داشت و انچه مورد اهمیت و تکلیف آفرین است شرایط ظهور است نه علائم آن.

نرم افزار چندرسانه ای نزدیکتر از ظهور محصول معاونت فرهنگی و هنری موسسه آینده روشن است و کوشیده است با ترویج اندیشه مهدویت نسبت به جریان های منحرف این عرصه هشدار دهد نرم افزار چندرسانه ای نزدیکتر از ظهور شامل بخش های مختلف صوتی و تصویری است مستند تهیه شده در موسسه موج کوتاه برای پاسخ به شبهات مطرح شده در مستند ظهور بسیار نزدیک است، ارایه مجموعه ای کامل از کلیه اقدامات و پاسخ های عالمان و پژوهشگران مهدوی به مستند ظهور بسیار نزدیک است، فیلم بیانات مقام معظم رهبری درباره انتظار، فیلم جلسه نقد و بررسی علائم ظهور و مصداق یابی برای آن، ذکر منابع مستندهای انحرافی در عرصه مهدویت و نقد و بررسی آنها، ارایه مجموعه ای از مقالات مهدوی و ذکر برخی منابع موثق حوزه مهدویت از بخش های این نرم افزار فاخر مهدوی هستند.

شایان ذکر است هفتمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما در حالی به کار خویش پایان داد که حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر زمانی، سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی در مراسم اختتامیه این همایش سخنرانی کردند.
پایان پیام/



 

کد خبر 52362

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha