عرضه نفیس ترین تابلوفرش های قرآنی در غرفه نقاش پور

شرکت فرش نقاش پور با 25 عنوان تابلوفرش نفیس که 10 مورد آن از جدیدترین آثار است در بخش محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن میزبان علاقه مندان به این هنر اصیل ایرانی است.

به گزارش خبرنگار شبستان، شرکت فرش نقاش پور با 25 عنوان تابلو که 10 عنوان آن جدید است، در بخش محصولات فرهنگی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن پذیرای بازدیدکنندگان است.

بنابراین گزارش، تابلو فرش های این شرکت در کنار برخورداری از ظرافت هنر قالیبافی، از برترین نقش و طرح های موجود برای خلق آثاری فاخر و الهام گرفته از آیات قرآن و احادیث ائمه (ع) استفاده کرده است.

همچنین، تمامی تابلو فرش های عرضه شده در این غرفه که 10 عنوان آنها جدید است و برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن عرضه شده با استناد به خط استاد رسولی جاوید بافته شده است.

این گزارش می افزاید: شرکت فرش نقاش پور با کنار گذاردن قالب های رایج و سنتی بافت فرش و استفاده از ترکیب های جدید و متنوع رنگ که در هنر فرش بافی کاری سخت به شمار می رود، توانسته آثاری بدیع را به بازار عرضه کند که با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه شده است.

مسئول غرفه نقاش پور در بخش محصولات فرهنگی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان این مطلب که این شرکت که تا سال گذشته بیشتر آثار خود را در نمایشگاه های کشورهای عربی عرضه می کرده است، به خبرنگار شبستان گفت: حضور در شبستان اصلی و در کنار بخش هایی همچون نشر مکتوب و رسانه های دیجیتال، حضور و استقبال بالای مخاطبان را به همراه دارد و می تواند در بیشتر شناسانده شدن آثار دست هنرمندان ایرانی اثرگذار باشد.

در این میان قیمت تابلو فرش های عرضه شده در غرفه نقاش پور هم در جای خود شگفت انگیز است و از یک میلیون و900 هزار تا 33 میلیون ریال را شامل می شود.
البته هر بیننده هرچند ناآشنا با هنر فرش بافی به محض ورود به غرفه نقاش پور می تواند دریابد که این تابلوهای آویخته شده ذوق، هنر و ابتکار دستانی خلاق و توانمند را به نمایش گذاشته است.

شایان ذکر است، غرفه نقاش پور در بخش محصولات فرهنگی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن تابلو فرش هایی زیبا مزین به آیات وحی، احادیث و اسامی ائمه (ع) را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 57051

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha