طرح فرهنگی «اهدای کتاب، اهدای دانایی»  اجرا می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز از اجرای طرح فرهنگی «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در پارک بزرگ ائل گلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، علی مدبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح به منظور ایجاد نخستین مرکز فرهنگی کتاب خوان شهروندی در پارک ائل‌گلی تبریز ایجاد می‌شود.
 
مدبر با اشاره به اهداف مورد تاکید در این طرح، تصریح کرد: این اقدام در راستای ایجاد زمینه آشتی و دوستی هر چه بیشتر شهروندان با موضوع کتابخوانی و تلاش در جهت افزایش سرانه مطالعه در بین شهروندان صورت می گیرد.
 
وی افزود: پارکها و فضاهای سبز به عنوان محیط‌های عمومی می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها جهت اجرای پایلوت طرح‌های فرهنگی و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف باشد.
 
مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز یادآور شد: با توجه به همین رویکرد، می‌توان از ظرفیت‌های قابل توجه در سطح بوستان‌های سطح تبریز استفاده کرد.
 
مدبر تاکید کرد: شهروندان علاقمند به شرکت در این طرح فرهنگی می توانند به همین منظور به واحد روابط عمومی سازمان پارکهای تبریز واقع در ضلع شرقی استخر ائل گلی تبریز مراجعه کنند.

کد خبر 707926

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha