وحدت میان احزاب مورد تأکید است

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی از تعامل این حزب با سایر احزاب و تشکلات سیاسی استان خبر داد و گفت: در جهت وحدت میان احزاب و تشکلات سیاسی تلاش های روزافزون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رحیم جهانی، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان امشب در دیدار اعضای حزب با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در راستای رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان، این حزب از سال گذشته به جذب نیروهای جوان، مومن، متدین و تحصیل کرده پرداخته و جوان گرایی را اصل مهم در جذب نفرات حزب قرار داده است.

وی افزود: ۸۳ درصد اعضای حزب موتلفه اسلامی استان به لحاظ سنی کمتر از ۴۰ سال است که نیمی از این اعضا مدرک دانشگاهی کارشناسی به بالا دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه از تعامل و وحدت این حزب با سایر احزاب و تشکلات سیاسی استان خبر داد و گفت: در جهت تعامل و وحدت بین احزاب و تشکلات سیاسی تلاش های روزافزون انجام شده که در این جلسه، می توان حضور سایر احزاب را مشاهده کرد.

وی از حضور و مشارکت در مراسم های مختلف مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: تبعیت و پیروی از آرمان های انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری از اهداف این حزب است که جدای از سلیقه های سیاسی، تمامی احزاب در کنار یکدیگر باید پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

رحیمی در ادامه به شهدای طلایه داران آفتاب (شهدای ۲۶ خرداد و هفتم تیرماه) اشاره کرد و گفت: مقاومت حزب موتلفه اسلامی در برابر طرح ننگین کاپیتولاسیون و همچنین مقابله با توهین رژیم طاغوت به مرجعیت دینی و روحانیت از افتخارات این حزب به شمار می رود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در بخش دیگر به اجلاس شانگ های اشاره کرد و گفت: بنده به همراه هئیت اعزامی ۱۰ نفره به اجلاس شانگ های به کشور چین اعزام شدم و در خصوص موضع گیری های مردم ایران با سران برخی از کشورها مذاکره کردیم.

وی ادامه داد: سایر کشورهای موضع گیری مقام معظم رهبری در مقابل سخنان بی خردانه ترامپ را مورد تمجید قرار دادند و همچنین برای نداشتن چنین رهبری در کشورشان افسوس خوردند.

کد خبر 713235

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha