هزینه‌های شهرداری باید جنبه عمومی داشته باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تصویب تیم‌داری حرفه ای شهرداری، در حوزه اختیارات شورای شهر است، گفت: هزینه‌های شهرداری باید جنبه عمومی داشته باشد.

«محمدحسین فرهنگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به منع شهرداری ها به ویژه شهرداری تبریز از فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی اظهار داشت: منع قانونی برای این موضوع وجود ندارد اما این کار در حوزه اختیارات شورای شهر قرار دارد؛ لذا شورای شهر می تواند با این موضوع موافق و یا مخالف باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به هزینه های سنگین تیم‌داری حرفه‌ای، اگر شهرداری امکاناتی را در اختیار دارد، بهتر است ابتدا در زمینه توسعه ورزش همگانی هزینه کند.

فرهنگی ادامه داد: شهرداری تبریز در مرحله بعد است که با توجه به خواست و اقبال عمومی شهروندان تبریزی، نسبت به حمایت از تیم های فوتبالی که در کورس قهرمانی قرار دارند؛ می تواند اقدام کند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه و منابع مالی محدود شهرداری‌ها ادامه داد: منابع مالی تامین شده برای شهرداری‌ها که در شرایط اقتصادی فعلی به سختی و مشقت از سوی شهروندان تامین و فراهم می شود، نباید برای یک قشر خاص هزینه شود و هزینه‌کرد آن طبق وظایف شهرداری ها باید جنبه عمومی داشته باشد.

کد خبر 738466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha